01 december 2014

Invitatie Compilatietijd

In januari 2015 sluit ik een periode uit mijn kunstenaarschap af, namelijk die waarin ik atelier hield in de Kanaalstraat in Eindhoven. Daar werkte ik sinds mijn afstuderen aan de kunstacademie AKV St-Joost in 2003. Het atelier verhuist in februari 2015 naar mijn nieuwe huis, ook in Eindhoven. Deze spannende mijlpaal wil ik markeren met een feestelijke gebeurtenis waarvoor iedereen bij deze is uitgenodigd. Je kan naar de opening op 4 januari komen, of je kan een afspraak maken voor een rustiger bezoek later in de maand.

Op het atelier waarvan ik afscheid neem, zal ik werken uit de afgelopen jaren laten zien. Ook zal ik wat werk, tassen en publicaties aan aantrekkelijke prijzen van de hand doen.
Daarnaast presenteer ik een gloednieuwe publicatie waaraan ik tot de laatste dagen voor de opening zal werken.

Op de opening zal ik het eerste exemplaar van dit manuscript overhandigen aan Leon Heuts, filosoof (Filosofie Magazine). Hij verzorgt ook een openingswoord.