23 maart 2020

Ik denk aan seks

Ik dacht gisteravond aan roken. Ik denk dezer dagen ook veel aan snoep. Ik denk aan cola. Toen we daarjuist eindelijk weer eens in de Albert Heijn stonden, voelde ik hoe de cola mij verwachtingsvol aankeek. Ik speelde hard to get. Zoals het gaat, heb ik daar nu spijt van. Ik denk aan ernstig dansen met bezwete lichamen om me heen. Ik denk aan het kappen van spieren uit een steen. Ik denk aan de geluiden in de jungle. Ik denk aan zieke J. in bed. Ik denk aan S. die in mei veertien wordt. Ik denk aan het olympisch zwembad waar ik iedere week kom, kwam, en aan de kwieke lichamen van de bejaarden daar onder de lichtblauwe douche. Ik denk aan een paasmaal waar geen eind aan komt. Ik denk aan Afrika. Ik denk aan Italië. Ik denk aan vrouwen versus mannen. Ik denk ik moet de planten water geven. Ik denk rot toch op met al die berichten. Ik denk ik moet helpen maar waar. Ik denk aan roken. Ik denk fuck het is lente.